zondag 22 oktober 2017

Dag 2 runDisney weekend 2017

Dag 2

We hadden geen ontbijt bij onze kamer geboekt, dus gingen we ’s ochtends naar Earl of Sandwich. Wederom met de kortingsbonnen van Picniq, volgens mij waren we nu met ons drieën zo’n 25-30 euro kwijt, en hadden we ontbijt in ons hotel gegeten was dit wel 45€.

We waren wat later in het park, we hadden een klein beetje uitgeslapen, omdat we komende ochtenden door de races er vroeg uit zouden moeten. En vanavond was de 5K plus de party waar John en ik naar toe gingen. Om 9:15 liepen we het park in. 



 
Tijdens de Magical Hours 2x Buzz Lightyear gedaan (niet verder gekomen dan level 4), mama kwam er op het eind achter dat ze het karretje zelf kon sturen, hihi. En met z’n allen Hyperspace Mountain gedaan. Ik vind het erg gaaf dat het Star Wars gethematiseerd is, en de karretjes zijn wel wat soepeler. Maar wederom: 1x tijdens een tripje is voldoende, ik kom er nog steeds misselijk en met hoofdpijn uit. Ik wilde zo graag het SW thema zien, vandaar toch deze keer weer geprobeerd.


Om 10uur fastpass voor Big Thunder Mountain gehaalt, en daarna gelijk de rij ingestapt om een ritje gemaakt. 

Omdat de fastpass zo’n drie kwartier later in ging, hebben we  foto’s gemaakt van de versiering in Frontierland van Coco. Erg leuke toevoeging! Vooral bij Fuente Del Oro Restaurant staat het erg goed! Daarna was het tijd voor weer een wild ritje in het Westen!





Surrounded by pumpkins, me is Happy!

Vervolgens weer naar de Pirates, even via een omweg koffie drinken bij Pinokkio en daarna klaar gaan zitten bij de Royal Castle Stage.


 De shows sluiten perfect aan, het was mooi weer, dus om 12uur gingen we vast klaar zitten voor de show van 12:20 “Happy Anniversairy Disneyland Paris”, daarna volgde om 12:50 de “Starlitz Princess Waltz”. Ik was erg enthousiast geworden over de laatste show door de foto’s van Disneline hier op het forum. Volgens mij is het één van haar favoriete shows en ze maakt steeds zulke prachtige foto’s! De show stelde zeker niet teleur, ik ga de prinsessen steeds leuker vinden!












Vervolgens even naar de Studios gegaan. John en mam zijn Crush coaster in gegaan, er stond een wachttijd van zo’n 40min. Om een beetje mijn benen te sparen voor de 36KM die ik dit weekend nog moest lopen, ben ik op een bankje in de zon gaan zitten. Kwam nog wat bekende tegen, en gezellig gekletst met een Schot naast me op het bankje.

Nog een character erbij, Lightning McQueen!  Daarna Studio Tram Tour gedaan om de beentjes te sparen, en daar spotten wij een character locatie voor de runs!
Nog wat foto's van de runDisney voorbereidingen.



Om 17uur gegeten bij Koning Ludwig, lekker en betaalbaar eten hoor! Ook de wijntjes en biertjes zijn iets goedkoper dan andere restaurants. En volgens mij gezelschap waren ze net zo lekker. Ik zat klein beetje wel op hete kolen, omdat we de 5K hadden ’s avonds en nog een mini Cafe Mickey meeting!



Volgende verslag gaat helemaal over de 5K!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten