zaterdag 4 november 2017

Vervolg dag 3

Ik weet niet meer precies wat we allemaal hebben gedaan na de 10K. Wordt een kort verslag van zaterdag, dag 3, vervolg na de 10km!

Na de 10KM loop zijn we naar het hotel gegaan om ons op te frissen en vervolgens een lekker ontbijtje gaan halen bij Earl of Sandwich. Rond 10:30uur waren we in het Disneyland park. Het park was duidelijk drukker, en om een beetje de benen te sparen hebben we alleen attracties gedaan met een lage wachttijd.

Eerst naar La Cabane des Robbinson. Tenminste, John en mijn moeder. Met de knieblessure en nog de halve marathon te gaan, zag ik het niet zitten om de trappen op te lopen. Dus ik heb heerlijk op een bankje in het zonnetje gezeten.


Het was weer heerlijk weer trouwens! Daarna rondgelopen op Adventure Isle, we zochten de grote hangbrug, maar zoals wel vaker, zijn we hem weer misgelopen. Dan maar genoegen nemen met de kleine variant.

Of het nou zo'n goed idee was om het Labyrinth te doen om de benen te sparen? Je maakt toch meer meters dan verwacht, haha. Maar blijft leuk en ik hou van het uitzicht op het kasteel!


We noemen het altijd "het verstopte hoekje": Casey Jr. en Le Pays des Contes de Fées. 15min wachttijd maar, die pakken we ook weer mee!
Nog een poging gedaan om Belle met de 5K medaille op de foto te krijgen,


Daarna weet ik niet meer zo goed wat we hebben gedaan. Klein stukje parade gezien, en daarna geen idee! Ik weet wel dat ik 's avonds op tijd terug naar het hotel ging. De hardloopwedstrijden, weinig slaap, vroeg opstaan en het lopen door de parken maken me wat moe. Morgen de halve marathon!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten