maandag 17 oktober 2016

Vervolg zondag, na de halve marathon (oa Inventions)

Wat te doen na je eerste halve marathon, en je bent bij een pretpark? Voor ons betekende het dat we het de rest van de dag rustig aan deden. Ik had gereserveerd bij het Disneyland hotel restaurant Inventions. Het brunch thema was Orient Express. Er kwamen maar liefst 9 characters langs! Waarvan we 1 nog nooit hadden ontmoet: Dagobert Duck! 












Inventions is 1 van de 3 character restaurants in Disneyland Parijs. Dit was de eerste keer dat we hier hadden gegeten, we hebben 2x eerder bij Cafe Mickey gegeten. En heel eerlijk, vind ik Cafe Mickey toch leuker. 

Wat ik positief vind aan Inventions: de speciale thema brunch, er komen super veel characters, het toetjes buffet! Wat een keus aan toetjes, heerlijk! De aankleding vind ik hier mooier, en wat chiquer. Het is er ook niet rumoerig en wat leuk was dat we met veel runDisney hardlopers zaten, er waren veel die de medailles mee hadden. En wij zaten toevallig met veel volwassenen, dat zal het ook wat rustiger maken, en dat vind ik zelf wel prettig. En leuk dat ze toch een beetje runDisney hadden verwerkt, in de vorm van een watermeloen! De interactie met characters was ook top! We hadden een stel naast ons die best wel veel vroeg wat betreft foto's maken (ze wilden alle characters ook solo op de foto hebben), maar daar speelden ze ook heel leuk op in!

Wat ik wat minder leuk vond: toch de prijs.. Ondanks jaarpas korting is het een behoorlijke veel geld. En we hebben geen voorgerecht gehad, omdat dit voornamelijk uit koude vis bestond, of salade die al dressing bevatte. Heeft niet mijn voorkeur. Qua hoofdgerecht kon ik ook niet zeggen dat ik het nu spectaculair lekker vond. En Knabbel had ons overgeslagen en kwam ook niet meer terug. En onze zit plaats voelde als een weggestopt hoekje. Zoals je op de foto's wel ziet, zijn sommige foto's zittend gemaakt en ik moest vaak naar het gangpad toe omdat de characters niet bij mij konden komen en ik wilde niet als achtergrond stoelen en etende mensen hebben.

Nee, ons zul je niet weer zien bij Inventions. Leuk om eens meegemaakt en gezien te hebben, maar het is mij het geld geen 2e keer waard. 

Na Inventions zijn we weer even terug naar het hotel gegaan. We voelen onze benen toch wel behoorlijk.

's Avonds na 18u zijn we naar het Studios park gegaan. Toch even de Studio Tram Tour gedaan, John had deze nog nooit gezien. Hij vond hem best leuk, terwijl de attractie van mij wel vervangen mag worden. Daarna Rock n Roller coaster gedaan, was maar 5min wachttijd! En toen vonden we het wel weer welletjes. Op naar het hotel om alvast de koffers in te pakken voor maandag, onze laatste dag.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten