zondag 16 oktober 2016

Vervolg 5KM

De officiƫle runDisney Photopass foto's zijn nu beschikbaar. In de vorige post staat het 5kilometer verslag al, dit wordt alleen een foto blogje.


De allereeste foto net door de ingang.
De eerste characters stonden bij het podium bij het kasteel: Cruella, Jafar en Kapitein Haak. Helaas is dit 1 van de foto's die niet op de fotopass terecht gekomen zijn, dus ik ben blij dat ik mijn eigen camera nog bij mij had!
Yes! Chewbacca en R2D2! Die hebben we nog nooit ontmoet, dit was characterstop nummer 2, en hebben we gelijk 20min moeten wachten, maar het is gelukt! Tip: zorg dat je bib nummer goed zichtbaar is, gelukkig was bij 1 van ons deze wel goed zichtbaar!
Omdat we zoveel tijd hadden verloren bij Chewie, hebben we characterstop nummer 3 en 4 overgeslagen, met pijn in het hard. Dit waren namelijk: Pooh, Knorretjes, Konijn, Iejoor en Tijgertje.
Dit zijn wij niet, maar ik heb toestemming om deze foto te gebruiken.
En vlak daarachter stond een parade wagen met prinsen en princessen.
Niet mijn foto, maar ik mocht deze gebruiken.


Helaas was de rij al gesloten voor Stampertje en Miss Bunny... Characterstop nummer 5!
Helaas ging net 2min voor ons Mary Poppins en 2 pinguins weg. Maar Bert hadden we ook nog nooit ontmoet! Stop nummer 6 in totaal.
Niet mijn foto, maar ik mocht deze gebruiken.
Hierna gingen we Frontierland in. Stopnummer 7 hebben we overgeslagen: Woody en Jessie. Deze zien wij wel vaker, en we hadden nog 3km te gaan, en we wisten niet wat we nog meer zouden zien. 

Ja, ik heb even gewandeld... Ik ben als een gek gaan sprinten van stop naar stop, en dat was niet zo handig haha. Als je normaal 8,5km/u ongeveer loopt, en dan opeens 11,5km/u gaat rennen, is niet heel erg bevorderlijk voor je ademhaling. Maar het levert wel een (al zeg ik het zelf) schattige foto op!

Hierna gingen we het Walt Disney's Studio Park in.
Stop nummer 8: Roger Rabbit! Hier stond een korte rij voor, ongelovelijk, want het is een zeldzaam
chacater voor Parijs! Wat ben ik blij dat de photopass John's bib nummer wel heeft gepakt, want op dit
moment besloot mijn accu van de camera dat het wel welletjes was geweest...

Er was een gigantische rij voor stop nummer 8 Remy en Emil, in het "Ratatouille gebied". Deze hadden we al eens ontmoet, dus overgeslagen. Amerikanen zien deze twee nooit, dus ik denk dat de rij voornamelijk vol zat met Amerikanen. Later zag ik op internet dat Luguini er ook bij stond. Dat was wel tof!

Niet mijn foto, maar ik mocht hem gebruiken.

De doorgang naar Toy Story Land
Helaas was characterstop nummer 10: Spiderman hier al verdwenen. Maar gelukkig waren de fotograven er nog wel!
De 5K finish foto!
Na de finish area stonden ook nog fotografen. Ik heb de foto gehalveerd, omdat ik weet dat ons gezelschap op de foto liever geen foto's op internet van henzelf zien.

Wederom, het was een geweldige ervaring! Er waren echt heel veel characterstops (10!), alleen in de Studios waren er maar 2. Het was geweldig georganiseerd, het was heel duidelijk waar je naar toe moest. Attracties waren aan, het was echt super mooi om de attracties zoals Dumbo en de carousel te zien/horen draaien. 
Nu ga ik verder met het schrijven van de rest van onze belevingen, het verslag van de halve marathon komt er ook nog aan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten