donderdag 29 september 2016

TR runDisney DLP 3e dag (24-9-16) deel 2 (na de 5KM)

Zaterdag 24 september 2016, de rest van de dag na de 5K wedstrijd

Na de 5km zijn we met ons vieren weer terug naar het hotel gegaan, daar zijn we in hardloopoutfit gaan eten, en zo meerdere. Dat zag er erg komisch uit, omdat er heel veel mensen verkleed waren. Mijn zus was als Abu, en haar vriend als Genie om maar een voorbeeld te geven. Wel netjes dat er de mogelijkheid was om een pre en een post race breakfast te nuttigen! 

Hierna zijn wij het Disneyland park ingegaan, maar het was mega druk! Het werd ook lekker warm die dag, 26 graden, dus ik denk dat heel veel Fransen hadden besloten om vandaag een dagje DLP te doen. We hadden ons maar ingesteld op voornamelijk characters ontmoeten. Eerste stop was Woody, helaas zonder Jesse. Hij maakte dat al duidelijk naar de fotograaf dat we de handtekening van Jesse ook nog moesten hebben. Ze vertelden me netjes wanneer zij er zou zijn (maar we hebben haar niet meer ontmoet helaas).


Met trots dragen we onze 5K medailles!
Om 11.15 waren we bij Mr.Smee. Die vind ik zo leuk! Hij stond nu alleen, maar goed, kapitein Haak hadden we 's ochtends al ontmoet tijdens het hardlopen. 

Supergave achtergrond: Skull Rock!

Hierna gingen we klaarzitten voor Peter Pan en Wendy om 11.30u. Maar een Castmember zei al snel dat zij pas na 12u zouden komen, omdat Peter Pan nog aan het vechten was met Kapitein Haak. Hij wist niet precies wanneer, maar het zou na 12u worden. In de rij zat Tatjana van het forum en haar vriendin, dus daar nog even gezellig mee gekletst, zo gaat de tijd we wat sneller gelukkig. 45min wachten was zo niet zo erg, we wilden ook een beetje onze benen sparen voor morgen, de halve marathon. En daar kwamen Peter Pan en Wendy aan gelopen! En wat waren ze leuk! Peter Pan kon zelfs een beetje Nederlands! Hij vloog liever 5Km, dan dat het het moest hardlopen en vroeg aan John of hij een piraat was.

Mijn handtekeningenboekje

Mijn handtekeningenboekje en
de prachtige handtekening van Wendy!





































Hierna zijn we naar Hakuna Matata gegaan, maar daar stond ik 10min in een bomvolle rij, en ik zag niemand met eten weglopen. Dus zijn we maar weggegaan. We wilden graag ook met Mary Poppins en Bert op de foto, en die zouden er om 13u in Mainstreet, maar helaas, ook om 14u, geen Mary. Maar Tijgertje maakte een hoop goed, wat een lekker vrolijk ding was dat!

Hierna zijn we naar de Studios gegaan voor nog een keer Mickey & the Magician. Overal was het druk, en onze voetjes vonden het wel fijn om weer even wat rust te hebben. We zaten nu vrij vooraan, en ik moet zeggen dat ik ook hier weer niets van de trucs snap! Maar dat ik alleen maar goed hoor! Ik heb 1x doorzichtige draden bij de hoed gezien, maar verder blijft de rest een mysterie hoe ze het toch doen. Hierna zijn we naar het hotel gegaan, en 's avonds rond 19u heerlijk gegeten bij Annette's Diner. Een heerlijke (hoe kan het ook anders) burger gehad! 
(Achteraf zagen we dat we hier vanwege runDisney 15% korting konden krijgen, ipv de 10% met het jaarpaspoort. Ach ja, weten we dat weer voor volgend jaar.)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten